Beste accordeon-liefhebbers en forum-gebruikers.

Wellicht hebben jullie al gemerkt “dat er iets gaande is”. Dat komt omdat ik nu wat meer tijd heb, en me wat actiever met het internet-accordeon-wereldje kan bemoeien. Even wat dingen op een rijtje.

Zoals jullie ongetwijfeld gemerkt hebben, probeer ik alle SPAM zsm te verwijderen. Ik heb daarover ook kontakt met Sanoma, die er vervolgens voor zorgt dat de betreffende IP-adressen woren geblokkeerd. Eigenlijk de enige manier om het Forum schoon te houden.

Ik ben de afgelopen dagen druk bezig geweest met het opschonen van het FOrum. Zoals ik dat ook al “vroeger” deed, wis ik nu weer alle berichten die ouder zijn dan zo'n 6 bkalendermaanden. Vandaar dat jullie nu op dit mment nog maar 4 forumpagina's zien.

Op ALLE accordeon startpagina's (dus ook de vier met buitenlandse links) zijn alle dode links, en gehackte sites verwijderd. Bovendien zijn er vele (!) links aan toegevoegd (een paar op de Nederlandse, en veel op de Duitse en Scandinavische pagina's.

En ja: alle bovenstaande acties zijn edel handwerk … linkje voor linkje voor linkje voor linkje … berichtje voor berichtje voor berichtje voor berichtje …

Ook de accordeonkalender is en blijft bijgewerkt. Als ik ten minste informatie heb / krijg …

Mijn vraag aan jullie allemaal:

1. Als je links weet die op de diverse startpagina's er bij zouden kunnen: laat het me weten.

2. Als je van mening bent dat een link verwijderd moet worden: laat het me weten.

3. Als je op de hoogte bent van een accordeonconcert wat nog niet in de accordeonkalender staat: laat het me weten.

Verder allemaal veel plezier hier. Met elkaar blijft het gezellig.

Groetjes,

Hillebrand

Hillebrand van der Veen, h.j.veen@net.hcc.nl